CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Monday 24 February 2014

UNTUK MENJINAKKAN BINATANG BUAS

UNTUK MENJINAKKAN BINATANG BUAS

 Surah al-Fatihah juga boleh menjinakkan binatang buas. Manalah tau, jika anda tiba-tiba terserempak dengan binatang buas, jadi anda hendaklah sentiasa membawa bersama anda kalimat al-Fatihah yaang telah ditulis ke mana sahaja. Dengan ini binatang buas tidak akan berani mendekati anda.

Mula-mula, tulis salah satu ayat dari surah al-Fatihah, iaitu ar-Rahim dalam tulisan Arab di atas kertas putih. Selepas itu keertas itu disimpan dalam dompet atau di bawa di mana sahaja anda pergi. Mudah-mudahan dengan izin Allah, binatang buas tidak akan mendekati anda juga tidak akan mencederakan anda.

Surah al-fatihah ini juga boleh menjinakkan binatang buas. Katakanlah terdapat lembu atau kerbau yang mengamuk dan terlepas dari ikatannya, untuk mengelakkan perkara yang tidak diingini berlaku,  anda mestilah menghulurkan bantuan.


Caranya ialah, tulis surah al-Fatihah pada sesuatu, dan bawa ia menghampiri binatang mengamuk tersebut. Mudah-mudahan haiwan itu akan jinak dan mudah unuk kita menangkapnya. In Sya Allah.


No comments:

Post a Comment